حمایت 78میلیارد ریالی خیرین نیکوکار از کودکان یتیم ایلامی

حمایت 78میلیارد ریالی خیرین نیکوکار از کودکان یتیم ایلامی

رمضان دستیاری اظهار داشت: تعداد بیش از ۱۷ هزار و ۲۶۰ حامی نیکوکار از کودکان یتیم استان ایلام حمایت می کنند و در طول سال کمکهای مختلفی در زمینه های تحصیلی، خرید لوازم خانگی، مسکن و هزینه های زندگی به این خانواده های یتیم کمک می کنند.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی امداد استان ایلام بیان کرد: این تعداد حامی سرپرستی بیش از سه هزار و ۲۰۰ کودک یتیم ایلامی را عهده دار هستند.

وی همچنین از کمک ۷۸ میلیارد ریالی این نیکوکاران به کودکان یتیم و نیازمند این استان خبر داد و گفت: این میزان کمک در قالب طرحهای اکرام ایتام و محسنین و در طول ۱۲ ماهه سال گذشته صورت گرفته است.

معاون توسعه مشارکتهای مردمی امداد ایلام همچنین گفت: هر یک از ایتام استان ایلام به صورت میانگین دارای بیش از پنج حامی بوده و هم اکنون میانگین درآمد هر کودک نیز در ماه بیش از دو میلیون ریال است.

دستیاری با بیان اینکه در سال گذشته بیش از هزار و ۱۷۰ نفر به جمع حامیان ایتام این استان اضافه شده است، گفت: متوسط سرانه پرداختی هر یک از حامیان به کودکان یتیم بیش از ۳۷۰ هزار ریال در ماه به هر یتیم است.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) ایلام در ادامه به مشارکت مردم این استان در دستگیری از نیازمندان این استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون بیش از ۶۸ درصد مردم این استان در زمینه دستگیری از نیازمندان و همچنین پرداخت صدقه مشارکت دارند.


0 مرتبه
0 مرتبه

نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات