پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک زنجان راه‌اندازی شد

پویش همدلی بخشش اجاره مهدهای کودک زنجان راه‌اندازی شد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان از راه‌اندازی پویش همدلی برای بخشش اجاره مهدهای کودک همزمان با سراسر کشور در زنجان خبرداد و گفت: 158 مهدکودک زنجان از روزهای ابتدای اسفند ماه تعطیل هستند.

محمد محمدی قیداری امروز اظهار کرد: با شیوع ویروس کووید 19 در سطح کشور و با توجه به مشـکلات اقتصادی ایجاد شده برای مهدهای کودک و خطر تعطیلی آنها و به منظور بخشش اجاره مهدهای کودک، استان زنجان در تعطیلات ناشی از کرونا پویشی توسط افراد خیر و انسان دوست به نام پویش همدلی راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به وجود خیرین برجسته در زنجان افزود: با توجه به تعطیلی مهدهای کودک استان و بیکار شدن بیش از 500 نفر از بانوان شاغل در مهدهای کودک با نظارت بهزیستی که به عنوان موسس، مسؤول فنی، مربی و یا کمک مربی اشتغال داشتند و با توجه به اینکه قریب به 90 درصد محل‌های مهد کودک  استیجاری بوده وبا توجه به  پرداخت دستمزد نیروهای شاغل در مهد کودک‌ها انتظار می‌رود مردم دیار کریمان و پایتخت شور و شعور حسینی برای کاهش ضرر و زیان بسیار مهدهای کودک و رعایت اصل انصاف و پشتیبانی از یکدیگر در این شرایط حساس و بحرانی به یاری بشتابند.

محمدی با بیان اینکه این پویش با کمک مهدها و کانون توسعه مهدهای استان و رسانه‌ها پیگیری می‌شود ، خاطر نشان کرد: بهزیستی کشور و استان نیز ضمن حمایت از این پویش (بخشش اجاره مهدهای کودک در روزهای تعطیلی ناشی از کرونا) و با اهدای نشان «حامی کودک» و لوح تقدیر از اهتمام و بذل محبت این مالکین دلسوز قدردانی خواهد کرد.

مدیر کل بهزیستی با اشاره به اینکه هدف از این پویش کمک به بقای مهدهای کودک خسارت دیده است، افزود: به همین منظور از همه مالکان مهدهای کودک استان درخواست می‌شود با پیوستن به این پویش در این امر خداپسندانه مشارکت کنند.


2 مرتبه
0 مرتبه

نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات