الکترونیکی شدن بلیت‌های جشنواره تئاتر کودک

الکترونیکی شدن بلیت‌های جشنواره تئاتر کودک

به گزارش فندق   شهرام کرمی: با توجه به استقبال خوبی که در سال‌های گذشته از جشنواره‌ی تئاتر کودک ونوجوان همدان صورت گرفته و ازدحام در محل برگزاری جشنواره حتی گاهی باعث سختی کار در مدیرت و  کنترل سالن‌ها هم شده است، می‌خواهیم برای اولین بار فروش و پیش فروش بلیت‌ها به صورت الکترونیکی انجام گیرد در حالی که پیش از این کار به شکل سنتی یعنی از طریق فروش در گیشه یا ارسال کارت دعوت به مدارس انجام می‌شد.

او اضافه کرد: یکی از ویژگی‌های خاص همدان در برگزاری جشنواره‌ی تئاتر کودک و نوجوان استقبال غیرقابل پیش‌بینی مخاطبان است تا آنجا که آمار ۱۰۰هزار مخاطب نیز داشته‌ایم.

کرمی در  ادامه اظهار کرد:‌ با پایان ماه شهریور، مهلت ارسال آثار در بخش‌های مختلف جشنواره تمام می‌شود و این مهلت دیگر تمدید نخواهد شد. ضمن اینکه برای این نمایش‌ها، آثاری که در سال گذشته حداقل ۱۵ اجرای عمومی داشته‌اند، می‌توانند متقاضی باشند.

 دبیر بیست‌وسومین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان با اشاره به بخش بین‌الملل جشنواره‌ افزود: خوشبختانه امسال استقبال بسیار خوبی از این بخش صورت گرفته و با وجود اینکه در فراخوان حداکثر تا شهریورماه فرصت ارسال آثار اعلام شده بود، اما حدود ۹۰ گروه نمایشی متقاضی حضور در جشنواره شده‌اند و شورای بین‌الملل مشغول بازبینی آن‌ها است تا حداقل ۸ و حداکثر ۱۰ نمایشی را که باشرایط فرهنگی ما هماهنگ هستند و نیز به لحاظ امکانات، شرایط اجرا در سالن‌های همدان را دارند، انتخاب کنیم.

کرمی همچنین گفت: علاوه بر این‌ها تلاش می‌کنیم رایزنی‌هایی با دبیران جشنواره‌های مختلف در حوزه‌ی تئاتر کودک ونوجوان انجام دهیم تا چند مهمان خارجی در جشنواره حضور داشته باشند که از این بین پرفسور تابه از آلمان به ایران می‌آید و چند گروه شناخته شده‌ی تئاتری از ایتالیا و لهستان هم میهمان جشنواره خواهند بود.


0 مرتبه
0 مرتبه

نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات