بازی با چسب کاغذی

بازی با چسب کاغذی

 

چند بازی ساده در منزل با"چسب کاغذی"

امروز میخوایم چند بازی ساده توی خونه با بچه ها انجام بدیم برای این بازی ها "چسب کاغذی" لازم داریم.

بازی اول:

شما می توانید با چسب کاغذی لحظات شیرینی را برای فرزنتان رقم بزنید. مثلا با استفاده از این چسب در اتاقش جاده یا ریل راه آهن درست کنید تا بتواند اسباب بازی هایش را روی آن مسیر حرکت دهد.

بازی دوم:

روی زمین را مانند شکل چسب کاغذی بچسبانید و از کودک بخواهید تا با دو پا روی چسب حرکت کند. برای بچه های 1.5 تا 2.5 ساله مسیر را سخت نکنید. در این سن مسیر مستقیم و کوتاه بهترین چیز است. برای بچه های 3 سال به بالا می توانید مسیر را طولانی تر و پیچیده تر کنید. در انتهای مسیر می توانید جایزه ای مثل میوه قرار دهید تا کودک در انتهای مسیر آن را نوش جان کند.

بازی سوم:

برای بچه های 4 تا 6 سال با قرار دادن چسب کاغذی در دو طرف به صورت موازی، خیابانی ایجاد کنید. این خیابان می تواند خط صاف و یا پیچیده باشد. توپ کوچکی در ابتدای خیابان قرار دهید تا کودک با استفاده از نی و دمیدن در آن توپ را به انتهای خیابان هدایت کند.

بازی چهارم:

مسیر را بر روی میز درست کنید و در انتهای مسیر سطلی قرار دهید تا توپ به داخل آن بیافتد. می توانید دو خیابان این چنینی داشته باشید و به بازی حالت مسابقه بدهید. هر کس زودتر توانست توپ خود را به داخل سطل هدایت کند برنده است.

 


0 مرتبه
0 مرتبه

نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات