شروع دوره مربیگری مهدهای قرآنی مساجد

شروع دوره مربیگری مهدهای قرآنی مساجد

مینو اصلانی از برگزاری دوره آموزشی برای ۳۵۰ مربی مهد قرآنی جدید التاسیس مساجد خبر داد و گفت: این دوره ها به صورت حضوری از ۲۲ تا ۲۹ شهریور ماه در اردوگاه شهید میرحسینی تهران برگزار می شود.

 

وی با اشاره به موضوعات آموزشی که در این دوره ها برای شرکت کنندگان ارایه می شود، اظهار کرد: مهارت های مربی گری به منظور ارتباط با نونهالان، مهارت های گفتاری و رفتاری، مهارت های قصه گویی، داستان های قرآنی، توجه به مناسبت های ملی و مذهبی، توجه به موضوع دفاع مقدس، ارتباط با والدین و تربیت فرزندان، انتقال تجربیات و ارایه ایده ها و تجربه های موفق از جمله موضوعاتی است که در این دوره آموزشی به شرکت کنندگان ارایه می شود.

 

رئیس سازمان جامعه بسیج زنان خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره ها برای کسب مدرک پایان دوره که به صورت مشترک از سوی جهاد دانشگاهی، سازمان بسیج و آموزش و پرورش صادر می شود، باید ۷۵ ساعت درس حضوری و ۱۲۰ ساعت درس غیر حضوری  فرا گیرند.

 

وی دارا بودن مدرک کارشناسی و یا بالاتر در یکی از رشته های روانشناسی، علوم تربیتی، مشاوره و راهنمایی، الهیات و سطوح معادل حوزوی، اعتقاد به دین مبین اسلام، تابعیت جمهوری اسلامی، التزام عمل به اصل ولایت فقیه، پای بندی به فرایض دینی، بسیجی فعال، داشتن سلامت روانی را از جمله ویژگی های مربیان مهدهای قرآنی مساجد بر شمرد.

 

یاد آور می شود، بیش از سه هزار مهد قرآنی در مساجد کشور فعالیت می کنند، که قرار است،۳۵۰ مهد جدید به این تعداد افزوده شود.


1 مرتبه
0 مرتبه

نظر و تجربه خود را برای دیگران ثبت کنید

تبلیغات ویژه

تجربه مادرانه
شما میتوانید در مورد موضوع زیر بحث و تبادل نظر کنید و در قسمت نظرات تجربه خود را با مادران در میان بگذارید :
موضوع انتخاب شده :
جدا کردن اتاق فرزندان
تجربه خودرا بنویسید
تبلیغات